fredag 15 juni 2007

Jag är en nörd, och det är inte charmigt

Min pojkvän menar väl. Han vet att jag en gång, innan barn, folkhögskolor, pojkvän, ett liv osv, satt framför datorn och hängde på battle.net och levlade min Diablo 2 expansion-karaktär om dagarna. Det här var innan World of Warcraft så det var fett många år sen, men iaf.
I all välmening gick min käraste och köpte Diablo 2 + expansion och en 14 dagars WoW prov. Det var svingulligt, jag hoppas bara han vet vad han ger sig in på. Jag är tjejen som blev beroende av Solitaire på datorn. Att ge mig dataspel är ungefär som att ge en alkoholist en flaska sprit. Antingen förstår han inte att han inte kommer se mig förrän jag tröttnar eller så behövde han lite peace and quiet och använde spelet som ett strategiskt sätt att få va för sig själv ett tag. Hur som helst är jag tillbaka i högstadiet igen. Tillbaka på battle.net.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida