fredag 9 mars 2007

CLEAN Baby Girl

Den stora hypen på alla bloggar och Aftonbladet och så vidare är Cleans doft Shower Fresh. Jag luktade på den samt Cleans Fresh laundry för någon dag sen. Båda luktade delicious och jag ville ha dom, trots att jag aldrig kommer lägga över 500 spänn på en parfym, iaf inte när jag har CSN som enda inkomstkälla. Så nu kollade jag internet om jag kunde hitta någon av dofterna för ett mer överkomligt pris. Jag fick på det viset reda på att Clean har släppt ett helt gäng dofter. Bland annat CLEAN Baby Girl med beskrivningen "A delicious baby fresh scent for big girls..."
Mmmm...eller va?!?! Jomenvisst serru. Nu kan man lukta bebbe så att man kanske kan fånga den där målgruppen man annars inte är ett dugg attraktiv för. Nä, seriöst. Bebisar luktar fint, för att de är bebisar. Fina små tjocka, fluffiga, oskyldiga bebisar. Jag vill verkligen inte (även om parfymen säkert inte riktigt luktar som riktig bebis) ha en karl sniffandes på mig som säger att jag luktar härligt/sexigt/underbart när jag sprayat på mig babydoft. But that´s just me.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej dude! Jag gillar din nya blogg. Och bebisar. Och cupcakes. Och att du kollat upp pms-prylen! Då kanske man vågar öppna när det ringer på här hemma den-där-tiden-i-månaden ;) haha

9 mars 2007 kl. 18:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida