måndag 4 juni 2007

trädgårdsarbete

Det har verkligen gått lång tid sen jag uppdaterade den här bloggen. Jag har verkligen inte haft bättre för mig, heller, utan jag har bara inte haft någon pepp på att skriva saker.
Writers block även nu. Jag tänker inte tråka ut någon med beskrivningar om hur kul det är att påta i min trädgård. För det är ett jävla helvete. Fatta att det växer brännässlor på min framsida. Jag hade glömt hur jäkla ont det gör att röra vid en sån sak.
Så det är det jag har gjort. Brännt mig på brännässlor.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Köp handskar och laga nässelsoppa kvinna!

6 juni 2007 kl. 09:49  
Anonymous Anonym sa...

den där var från kataweina den feina

6 juni 2007 kl. 09:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida