tisdag 12 juni 2007

HONG KONG!!!


Om exakt två veckor åker jag och min pojkvän (tillsammans med hans far) iväg till Hong Kong! Jag har inte riktigt greppat att jag faktiskt ska åka. det kan va att jag förtränger det. Jag är då förskräckligt flygrädd. Bortom förnuft flygrädd. Jag brukar gråta när jag står på flygplatsen.
Men iaf, till Hong Kong ska vi den 26:e juni och vi stannar borta i fem hela veckor.

Det blir mycket träffa släktingar till killen, men det finns nog tid för en hel del sight seeing. Jag har redan tjatat på honom att vi ska gå på Disneyland


Shopping kanske det inte blir så mycket med, trots att Hong Kong ska vara en av världens bästa (och billigare) shoppingstäder. Pengar har jag så det räcker till mat, nöjen och kanske ett fåtal plagg. Jag intalar mig själv att vi kommer åka tillbaka och då med massor av pengar, så det gör inget att jag inte får go crazy på bl a Adidas och Nikes outlets.

Om jag får med mig en fungerande digitalkamera kommer jag att lägga upp bilder på min bilddabok

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida